Medieovervåkning, analyse og rapportering i én digital plattform.
Analyser og innsikt knyttet til deres omtaler og omdømme.
Eksperter som optimaliserer kommunikasjonen deres.
Teknologier for håndtering av sosiale- og digitale kanaler.
ROLLE
Løsninger for ulike fagfelt
BRANSJE
Løsninger på ulike bransjeutfordringer
VIRKSOMHET
Løsninger for både små og store behov
I dette blogginnlegget gir vi deg våre fem beste tips til hvordan du kan velge KPI-er som best gjenspeiler innsatsen, strategien og resultatene i sosiale medier.
Du trenger ikke jobbe i IKEA, Lego eller Telenor for å få utbytte av medieovervåkning.
Er du på utkikk etter måter å styrke virksomhetens kommunikasjon, markedsposisjon og til med forretningsresultater på? Da kan medieanalyse være nøkkelen din.
Følg bloggen vår, der ekspertene våre deler den nyeste kunnskapen. Du kan også melde deg på nyhetsbrevet vårt og få all vår inspirasjon direkte i innboksen din.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Last ned våre rapporter og whitepapers.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Vi samler og dokumenterer medieomtalen din for hele året, i én oversiktlig rapport. Få verdifull innsikt i hvordan virksomheten din presterer i media og juster kommunikasjonsstrategien.
Vi dokumenterer mengden av medieomtalen hittil i år og hvordan den har utviklet seg sammenlignet med 2023 – målt i antall artikler, rekkevidde og toppkilder.
Et raskt overblikk over medieomtalen målt i antall artikler, rekkevidde og toppkilder.
Detaljert gjennomgang, der de viktigste sakene om din virksomhet blir fremhevet og kommentert.
Viser hvilke kildekategorier medieomtalen har fortonet seg i.
Detaljert overblikk over medieomtalen fordelt på alle norske fylker.
Hvor bredt har dere nådd ut med budskap om bærekraftige initiativer?
Innblikk i hvordan deres CEO, kommunikasjonssjef og øvrige talspersoner har nådd gjennom i mediene.
Dokumenterer hvilke redaksjoner som har publisert flest artikler om din virksomhet.
Vi får et helhetlig bilde på omtalen og omtalemengden hver eneste dag gjennom Infomedia. Medieanalysen bruker vi aktivt internt for å forstå omfanget av saker og for å synliggjøre internt hvordan omdømmet til Avinor er og hvordan vi kan jobbe bedre for å løfte frem viktige ting. Infomedias tjenester hjelper oss å ha en finger på pulsen av hva som skjer på områder som berører oss, enten direkte eller indirekte. Det gir stor verdi.
Joachim Westher-Andersen, Kommunikasjonssjef, Oslo Lufthavn
Vi dykker enda dypere ned i mediedataene, og dokumenterer kvaliteten av medieomtalen din gjennom hele året.
Et raskt overblikk over medieomtalen målt på omtalemengde, rekkevidde, tendens og mediescore.
Vår analytiker gir et eksternt innspill på styrker, utfordringer, muligheter og potensielle risikoer i mediedekningen.
Detaljert gjennomgang, der omtalens rekkevidde og de viktigste sakene om din virksomhet blir fremhevet og kommentert.
Medieomtalen fordelt på positiv, negativ og nøytral tendens.
Dokumenterer hvilke deler av din virksomhet som får medieeksponering.
Omtalens rekkevidde kombinert med synlighetsfaktorer i oppslagene gir innsikt i saker med stort gjennomslag.
Kvaliteten på medieomtalen tallfestes på en skala fra 0-100 og brytes ned på tematikk og historikk
En kvalitativ medieanalyse viser også medieomtalen brutt ned på dekning, toppkilder og geografisk spredning.
Omtalens rekkevidde kombinert med synlighetsfaktorer i oppslagene gir innsikt i saker med stort gjennomslag.
Ønsker du å inkludere andre temaer, benchmarking mot konkurrenter, aktørgalleri eller få samlet de viktigste konklusjonene i rapporten, gjør vi gjerne det også.
Se hvordan dere har klart dere i mediene i forhold til opptil de 5 sterkeste konkurrentene deres.
En detaljert kartlegging av eksterne aktørers synlighet og meninger i din medieomtale.
Legg til flere temaer i analysen som strategiske innsatsområder, som dere ønsker å se effekten av.
Samle de viktigste konklusjonene og få dem formulert i et lettfattelig sammendrag.
Kontakt oss for en hyggelig prat om hvordan vi best dokumenterer effekten av din kommunikasjon.
Med registreringen godtar du å motta digitale godbiter i form av nyhetsbrev og invitasjoner i innboksen din fra Infomedia AS. Vi tar godt vare på dine personlige opplysninger. Du kan lese mer i vår personvernpolicy.