Medieovervåkning, analyse og rapportering i én digital plattform.
Analyser og innsikt knyttet til deres omtaler og omdømme.
Eksperter som optimaliserer kommunikasjonen deres.
Teknologier for håndtering av sosiale- og digitale kanaler.
Utforsk medieomtale med våre omfattende mediearkiver.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Få tips og råd på webinarene våre.
Les hvordan vi har skapt resultater for kundene våre, gjennom medieovervåkning, -analyser, rådgivning og digitale verktøy.
Madklubbens konsepter baserer seg på servering av god mat til gode priser, i fine omgivelser. I takt med at Madklubben vokser, har selskapet et økende behov for å jobbe mer datadrevet med PR, kommunikasjon og markedsføring.
I 2022 gikk de tre første etappene av Tour De France i København, og den politiske interessen for dette var stor. Infomedia analyserte omtalen i alle land og mediekanaler, og sørget for at arrangøren, Grand Départ, hele tiden hadde full oversikt over all omtale knyttet til arrangementet.
Postkodlotteriet er Sveriges største lotteri med ca. 1 million kunder daglig. Infomedias medieovervåkning og -analyser gir oversikt over Postkodlotteriets mange omtaler rundt i landet og dyp innsikt i oppfattelsen av merkevaren.
Ta kontakt, så finner vi sammen ut hva medieovervåkning, analyser og optimalisering av kommunikasjonstiltak kan gjøre for deg og din virksomhet.
Fyll på med faglig inspirasjon og oppdateringer med våre gratis webinarer, publikasjoner og caser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.