Cases
Les hvordan vi har skapt resultater for kundene våre, gjennom medieovervåkning, -analyser, rådgivning og digitale verktøy.
Infomedia gir DSB verktøy til å håndtere sin kommunikasjon i sosiale medier
DSB er en av Danmarks mest kjente merkevarer. Det statseide togselskapet har en viktig oppgave i å transportere mer enn 500.000 passasjerer rundt i landet, hver eneste dag. Med verktøy og rådgivning fra Infomedia får DSB strategisk innsikt i sin tilstedeværelse på sosiale medier og kan måle arbeidet på en strukturert måte.
Medieovervåkning gir oversikt og innsikt for Madklubben
Madklubbens konsepter baserer seg på servering av god mat til gode priser, i fine omgivelser. I takt med at Madklubben vokser, har selskapet et økende behov for å jobbe mer datadrevet med PR, kommunikasjon og markedsføring.
Eventanalyse ga oversikt over omtalen av Tour de France i media
I 2022 gikk de tre første etappene av Tour De France i København, og den politiske interessen for dette var stor. Infomedia analyserte omtalen i alle land og mediekanaler, og sørget for at arrangøren, Grand Départ, hele tiden hadde full oversikt over all omtale knyttet til arrangementet.
Medieovervåkning og -analyser gir Postkodlotteriet bedre oversikt og dypere innsikt
Postkodlotteriet er Sveriges største lotteri med ca. 1 million kunder daglig. Infomedias medieovervåkning og -analyser gir oversikt over Postkodlotteriets mange omtaler rundt i landet og dyp innsikt i oppfattelsen av merkevaren.
Kontakt oss
Ta kontakt, så finner vi sammen ut hva medieovervåkning, analyser og optimalisering av kommunikasjonstiltak kan gjøre for deg og din virksomhet.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Fyll på med faglig inspirasjon og oppdateringer med våre webinarer, publikasjoner og caser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Fyll på med faglig inspirasjon og oppdateringer med våre webinarer, publikasjoner og caser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.