Medieovervåkning, analyse og rapportering i én digital plattform.
Analyser og innsikt knyttet til deres omtaler og omdømme.
Eksperter som optimaliserer kommunikasjonen deres.
Teknologier for håndtering av sosiale- og digitale kanaler.
ROLLE
Løsninger for ulike fagfelt
BRANSJE
Løsninger på ulike bransjeutfordringer
VIRKSOMHET
Løsninger for både små og store behov
I dette blogginnlegget gir vi deg våre fem beste tips til hvordan du kan velge KPI-er som best gjenspeiler innsatsen, strategien og resultatene i sosiale medier.
Du trenger ikke jobbe i IKEA, Lego eller Telenor for å få utbytte av medieovervåkning.
Er du på utkikk etter måter å styrke virksomhetens kommunikasjon, markedsposisjon og til med forretningsresultater på? Da kan medieanalyse være nøkkelen din.
Følg bloggen vår, der ekspertene våre deler den nyeste kunnskapen. Du kan også melde deg på nyhetsbrevet vårt og få all vår inspirasjon direkte i innboksen din.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Last ned våre rapporter og whitepapers.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Infomedia omsetter det kaotiske mediebildet til innsikt, og styrker våre kunders strategiske innsats på ulike forretningsområder, markeder og land.
Mennesker, stordata og avansert teknologi er ingrediensene i løsningene våre. Vi tilbyr det som trengs for å navigere i et sammensatt medielandskap. Lokalt, regionalt og globalt.
Kommunikasjon kan styrte regimer, avgjøre valg og skape ikoniske merkevarer. Rett kommunikasjon til rett tid og sted kan vinne markedsandeler, manifestere et varemerke, øke inntektene og minimere risiko.
Men med 350 000 tweets i minuttet, 30 000 timer nye YouTube-videoer i timen og over 2 millioner online artikler døgnet, har det aldri vært vanskeligere å holde oversikten – og aldri vært lettere å måle feil.
Infomedia er den strategiske partneren som oversetter det kaotiske mediebildet til oversikt, innsikt og rådgivning som skaper handling og resultater.
Vi blir selvfølgelig veldig glade når løsningene våre får utmerkelser for resultatene de oppnår. Her er en oversikt over prisene Infomedia har mottatt.
Infomedia eies av JP/Politikens Hus og Berlingske Media, to av de ledende medieselskapene i Norden. Sammen står de bak et stort antall nyhetsmedier, ukeaviser og nisjemedier.
Infomedia er 100 % eier av Opoint, verdensledende leverandør av digitale nyhetsdata og teknologi for global nyhetsovervåkning. Via Opoint leverer vi global online nyhetsovervåkning av +8 milliarder nyhetsartikler fra mer enn 200.000 nyhetsmedier i hele verden.
Infomedia Norge AS
Stortorvet 10
0155 Oslo
+47 21 56 97 50
support@infomedia.no
Infomedia A/S
Pilestræde 55, 3. sal
1112 København K
+45 88 77 33 00
support@infomedia.dk
Infomedia A/S
Søndergade 44
8000 Aarhus C
+45 88 77 33 00
support@infomedia.dk
Infomedia Sweden AB
Tegnérgatan 8
113 58 Stockholm
+46 20 150 050
support@infomedia.se
Infomedia OÜ
Lõõtsa 8,
11415 Tallinn
Infomedia Finland Oy
c/o Retriever Suomi Oy
Bulevardi 21B
00180 Helsinki
AMEC er den internasjonale foreningen for måling og evaluering av kommunikasjon. Foreningen representerer organisasjoner og fagpersoner som leverer medieevaluering og kommunikasjonsforskning. AMEC har mer enn 160 medlemmer i 86 land, inkludert Infomedia.
FIBEP er verdens media intelligence-forening med over 130 virksomhetsmedlemmer fra over 60 land, inkludert Infomedia. Foreningen og medlemmene fokuserer på løsninger innen medieovervåkning, medieanalyse, PR-distribusjon, journalistdatabaser, samt konsulenttjenester og SaaS-plattformer.
Alle virksomheter har et ansvar for å skape en mer bærekraftig fremtid. Også Infomedia. Derfor er vi en del av FNs Global Compact, der vi sammen med 10 000 andre selskaper tar samfunnsansvaret vårt på alvor.
Miljøfyrtårn er Norges mest brukte miljøsertifisering med over 8000 sertifiserte virksomheter – inkludert Infomedia. Gjennom effektive miljøforbedringer innen arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport, støtter Infomedia opp under FNs bærekraftsmål.
Press Database and Licensing Network (PDLN) er en forening som representerer organisasjoner som eies eller kontrolleres av utgivere som lisenser eller utgir avis-, magasin- og nettmateriell for medieovervåkning, presseklipp og presserevisjonstjenester. PDLN har 27 medlemmer i 23 land. Inkludert Infomedia.
Infomedia jobber for å skape transparens og åpenhet for våre kunder gjennom mediebildet. Vi vektlegger de samme verdiene internt. Her kan du lese om hva vi som selskap gjør for å ta ansvar.
Fyll på med faglig inspirasjon og oppdateringer med våre webinarer, publikasjoner og caser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.
Med registreringen godtar du å motta digitale godbiter i form av nyhetsbrev og invitasjoner i innboksen din fra Infomedia AS. Vi tar godt vare på dine personlige opplysninger. Du kan lese mer i vår personvernpolicy.