OVERVÅKNING AV SOSIALE MEDIER
Følg med på samtalene med Social Media Listening
Med social media listening får du dyp innsikt i alle samtalene om din organisasjon, dine talspersoner og produkter i sosiale medier. Det gir deg oversikt og bedre muligheter til å forvalte ditt omdømme.
Hvorfor monitorere sosiale medier?
Overvåk og forstå samtalene på sosiale medier med et verktøy til
social media listening
MINIMER RISIKO
Reduser risiko ved å lytte til samtalene
Hold styr på alt som blir sagt og skrevet, om det du vil følge med på. Da får du oversikt og innsikt i omverdenen din og reduserer risiko.
STYRK omdømmet
Styrk omdømmet ved å delta i debatten
Omdømmet ditt er gull verdt, og det påvirkes stadig mer av, og i mediene. Du må være informert for å kunne agere.
OPPDAG TRENDER
Finn nye trender med et social listening tool
Med et effektivt verktøy til social listening kan du oppdage og forfølge nye muligheter for din kommunikasjon eller forretning.
SKAP VEKST
Skap vekst med innsikt i samtalene
Når du har innsikt i hva som foregår i omverdenen din kan du enklere fatte beslutninger og finne veien til vekst i ditt marked.
guide
Last ned vår guide
om social listening
Samtalene i sosiale medier er fulle av verdi – hvis man klarer å sile ut det irrelevante. Har du den kunnskapen kan du oppdage nye trender, øke kjennskapen til merkevaren, optimalisere produkter og tjenester, og mye mer.
Last ned vår guide om social listening og lær hvordan du får mest mulig verdi ut av arbeidet ditt med sosiale medier.
Mål de viktigste KPI'ene og dokumenter dine sosiale medieomtaler
Mål, dokumenter og optimaliser din innsats på bakgrunn av data og innsikt fra sosiale medier. Samle all informasjonen i ett dashboard og lag egne, tilpassede rapporter.
Dekning
Hvor i verden snakker folk om ditt brand? På hvilke sosiale kanaler? Og på hvilke språk?
Rekkevidde & Engasjement
Hvor langt når det sosiale innholdet ditt? Og skaper det engasjement blant mottakerne?
Budskap
Når budskapene frem til de rette målgruppene?
Sentiment
Hva synes målgruppene om ditt brand, produkt, innhold og budskap?
Share of Voice
Hvor mye snakker målgruppene om deg, sammenlignet med konkurrentene?
Webtrafikk
Hvor mye trafikk driver kampanjene og det sosiale innholdet inn til nettsiden din?
INFOMEDIAS PLATTFORM TIL SOCIAL MEDIA LISTENING
Infomedias digitale plattform dekker de fleste behov
Infomedias plattform gir deg tilgang til både social media listening og analytics samt overvåkning av redaksjonelle medier – alt i én samlet løsning. Her kan du raskt vurdere en omtales risiko eller potensial gjennom nøkkeltallene som vi knytter til omtalene.
TALKWALKER'S PLATTFORM TIL SOCIAL MEDIA LISTENING
Talkwalker’s plattform dekker selv de mest avanserte behov
Med Talkwalker’s software til social media listening og analytics får du innsikt i sanntid om hva som skjer i alle sosiale kanaler og online medier, på 187 språk. Er du i en større virksomhet eller organisasjon og har mer avanserte behov for social listening og analyse, er dette plattformen for deg.
Kontakt oss
Ønsker du mer informasjon, eller trenger sparring rundt valg av verktøy til social listening?
Inspirasjon fra bloggen
Derfor bør du lytte til samtalene i sosiale medier
Social media listening er en viktig disiplin for å holde styr på din virksomhets omtaler og omdømme i sosiale medier. Du kan bruke det til å samle inn data fra Facebook, Twitter, Instagram osv. og omsette dataen til ny innsikt som kan forbedre omdømmet, kommunikasjonen, markedsføringen og din generelle tilstedeværelse i sosiale medier.
Lær mer i vårt blogginnlegg: Social Listening – Fra data til innsikt.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og motta inspirasjon til social listening, markedsføring og kommunikasjon, gjennom spennende webinarer og faglige bloggartikler. Du kan når som helst avslutte abonnementet.
Kontakt oss
Vil du vite mer om dine muligheter og digitale løsninger for social media listening?