OVERVÅKNING AV SOSIALE MEDIER

Følg med på samtalene med Social Media Listening

Med social media listening får du dyp innsikt i alle samtalene om din organisasjon, dine talspersoner og produkter i sosiale medier. Det gir deg oversikt og bedre muligheter til å forvalte ditt omdømme.

Hvorfor lytte til sosiale medier?

Få full innsikt i omtalene
dine med et verktøy til
social media listening

MINIMER RISIKO

Reduser risiko ved å lytte til samtalene

Hold styr på alt som blir sagt og skrevet, om det du vil følge med på. Da får du oversikt og innsikt i omverdenen din og reduserer risiko.

STYRK omdømmet

Styrk omdømmet ved å delta i debatten

Omdømmet ditt er gull verdt, og det påvirkes stadig mer av, og i mediene. Du må være informert for å kunne agere.

OPPDAG TRENDER

Finn nye trender med et social listening tool

Med et effektivt verktøy til social listening kan du oppdage og forfølge nye muligheter for din kommunikasjon eller forretning. 

SKAP VEKST

Skap vekst med innsikt i samtalene

Når du har innsikt i hva som foregår i omverdenen din kan du enklere fatte beslutninger og finne veien til vekst i ditt marked.

guide

Last ned vår guide
om social listening

Samtalene i sosiale medier er fulle av verdi – hvis man klarer å sile ut det irrelevante. Har du den kunnskapen kan du oppdage nye trender, øke kjennskapen til merkevaren, optimalisere produkter og tjenester, og mye mer.

Last ned vår guide om social listening og lær hvordan du får mest mulig verdi ut av arbeidet ditt med sosiale medier.

Mål de viktigste KPI'ene og dokumenter dine sosiale medieomtaler

Mål, dokumenter og optimaliser din innsats på bakgrunn av data og innsikt fra sosiale medier. Samle all informasjonen i ett dashboard og lag egne, tilpassede rapporter.

Dekning

Hvor i verden snakker folk om ditt brand? På hvilke sosiale kanaler? Og på hvilke språk?

Rekkevidde & Engasjement

Hvor langt reiser ditt sosiale innhold? Og engasjerer det mottakerne?

Budskap

Når budskapene frem til de rette målgruppene?

Sentiment

Hva synes målgruppene om ditt brand, produkt, innhold og budskap?

Share of Voice

Hvor mye snakker målgruppene om deg, sammenlignet med konkurrentene?

Webtrafikk

Hvor mye trafikk driver kampanjene og det sosiale innholdet inn til nettsiden din?

INFOMEDIAS PLATTFORM TIL SOCIAL MEDIA LISTENING

Infomedias digitale plattform dekker de fleste behov

Infomedias plattform gir deg tilgang til både social media listening og analytics samt overvåkning av redaksjonelle medier – alt i én samlet løsning. Her kan du raskt vurdere en omtales risiko eller potensial gjennom nøkkeltallene som vi knytter til omtalene.

TALKWALKER'S PLATTFORM TIL SOCIAL MEDIA LISTENING

Talkwalker’s plattform dekker selv de mest avanserte behov

Med Talkwalker’s software til social media listening og analytics får du innsikt i sanntid om hva som skjer i alle sosiale kanaler og online medier, på 187 språk. Er du i en større virksomhet eller organisasjon og har mer avanserte behov for social listening og analyse, er dette plattformen for deg.

Kontakt oss

Ønsker du mer informasjon, eller trenger sparring rundt valg av verktøy til social listening?

Inspirasjon fra bloggen

Derfor bør du lytte til samtalene i sosiale medier

Social media listening er en viktig disiplin for å holde styr på din virksomhets omtaler og omdømme i sosiale medier. Du kan bruke det til å samle inn data fra Facebook, Twitter, Instagram osv. og omsette dataen til ny innsikt som kan forbedre omdømmet, kommunikasjonen, markedsføringen og din generelle tilstedeværelse i sosiale medier.

Lær mer i vårt blogginnlegg: Social Listening – Fra data til innsikt.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Meld deg på nyhetsbrevet vårt og motta inspirasjon til social listening, markedsføring og kommunikasjon, gjennom spennende webinarer og faglige bloggartikler. Du kan når som helst avslutte abonnementet.

Kontakt oss

Vil du vite mer om dine muligheter og digitale løsninger for social media listening?