Program
Sosiale medier har gjort det mulig for dine kolleger å bli digitale ambassadører for virksomheten din. Dette fenomenet kalles Employee Advocacy.
Dine kolleger er ofte de beste ambassadørene for virksomheten din, fordi brukerne av sosiale medier engasjerer seg mer med privatpersoners innhold. Tillit er den største årsaken til det: Vi stoler mer på venner, familie og eget nettverk, enn på virksomheter, organisasjoner og brands.
Men hvordan møter man dette i praksis? Å finne de gode historiene og lage innholdet er en viktig del av det, men hvis du er ny til Employee Advocacy, kan det være lurt å starte med å strukturere arbeidet, og bygge opp et internt fellesskap.
Lær mer om:
- Hva er Employee Advocacy i praksis?
- Hvilken effekt kan du få med Employee Advocacy, internt og eksternt?
- Konkrete tips til hvordan du kan komme i gang selv.
- Mulige fallgruver: Hva du bør være oppmerksom på, og hvordan møte de konkrete utfordringene hvis de kommer.
Alt dette kommer Daniel Humlebrek, Commercial Lead i Infomedia til å snakke om i webinaret. Han vil sette Employee Advocacy inn i et praktisk perspektiv, med konkrete tips og målsetninger.
Webinaret er gratis og varer i 30 minutter. Det er satt av 10 minutters tid til spørsmål fra publikum.
Se også blogginnlegget: Guide til employee advocacy
Speaker
Daniel Humlebrek
Commercial Lead i Infomedia
Forvaltning, vekst og oppfølging i SoMe-plattformer
Få tilgang til webinaret
Fyll ut skjemaet for å se opptak av webinaret.
Om Infomedia
Kommunikasjon kan velte regimer, avgjøre valg og skape ikoniske brands. Med rett kommunikasjon til riktig tid og sted, kan man vinne markedsandeler, manifestere et brand, øke omsetning og minimere risiko.
Men med 350.000 tweets i minuttet, 30.000 timers nye YouTube-videoer i timen, og over 2 mill. nye onlineartikler i døgnet, har det aldri vært mer utfordrende å holde oversikt.
Infomedia er din strategiske partner som omsetter det kaotiske mediebildet til oversikt, innsikt og rådgivning. Sammen med oss skaper du nye resultater.