Medieovervåkning, analyse og rapportering i én digital plattform.
Analyser og innsikt knyttet til deres omtaler og omdømme.
Eksperter som optimaliserer kommunikasjonen deres.
Teknologier for håndtering av sosiale- og digitale kanaler.
ROLLE
Løsninger for ulike fagfelt
BRANSJE
Løsninger på ulike bransjeutfordringer
VIRKSOMHET
Løsninger for både små og store behov
I dette blogginnlegget gir vi deg våre fem beste tips til hvordan du kan velge KPI-er som best gjenspeiler innsatsen, strategien og resultatene i sosiale medier.
Du trenger ikke jobbe i IKEA, Lego eller Telenor for å få utbytte av medieovervåkning.
Er du på utkikk etter måter å styrke virksomhetens kommunikasjon, markedsposisjon og til med forretningsresultater på? Da kan medieanalyse være nøkkelen din.
Følg bloggen vår, der ekspertene våre deler den nyeste kunnskapen. Du kan også melde deg på nyhetsbrevet vårt og få all vår inspirasjon direkte i innboksen din.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Last ned våre rapporter og whitepapers.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Når du vet hvordan markedet ditt ser ut og hvor du selv står i det, kan du finne den mest lønnsomme posisjonen for deg. Finn din ultimate markedsposisjon med en markedsanalyse.
Med bedre innsikt, blir mulighetene tydeligere. Infomedias markedsanalyser hjelper deg med ny og dypere innsikt i din markedsposisjon, slik at du og teamet ditt kan løfte virksomheten opp og frem.
Våre erfarne analytikere gir deg oversikt og innsikt i mediebildet og din omverden, og hjelper deg å identifisere nye muligheter – før konkurrentene. Med moderne teknologi, omfattende mediedata og høy fagkompetanse, finner vi den mest lønnsomme markedsposisjonen for din virksomhet – og peker ut stien som tar deg i riktig retning.
Ta temperaturen på markedet ditt – vi finner målgruppen, stiller de rette spørsmålene og hjelper deg med å forstå svarene.
Vi samler inn og analyserer mediedata fra markedet ditt slik at du får den innsikten og forståelsen du trenger i dine strategiske beslutninger.
Ta temperaturen på markedet ditt – vi finner målgruppen, stiller de rette spørsmålene og hjelper deg med å forstå svarene.
Viser elementer som kjennskap, preferanse og assosiasjoner til din merkevare kontra dine konkurrenters, og hvor du kan bli sterkere.
Finner de viktigste driverne for dine produkter og tjenester, og hvordan du kan øke din konkurransekraft.
Måler tilfredshet og lojalitet hos dine samarbeidspartnere og konkretiserer forventninger og forbedringspunkter.
Avdekker hvilke mediekanaler som fungerer best for ditt budskap og dine KPIer.
Dyptgående intervju med én person eller gruppe av gangen. Gir en dypere forståelse av en problemstilling (motiver, holdninger, adferd, følelser osv.).
Innblikk i hvordan deres CEO, kommunikasjonssjef og øvrige talspersoner har nådd gjennom i mediene.
Vi samler inn og analyserer mediedata fra markedet ditt slik at du får den innsikten og forståelsen du trenger i dine strategiske beslutninger.
Vi identifiserer den mest lønnsomme målgruppen din, hva som kjennetegner den, og finner nye, potensielle markeder for deg.
Våre markedsanalyser gir svar på hvor godt kampanjene dine treffer og om de gir ønsket effekt.
Vi har verktøy til å overvåke markedsposisjonen din over tid og kan dokumentere utviklingen.
Våre markedsanalyser viser medieomtalen knyttet til deg eller et tema – fordelt på positiv, negativ og nøytral tendens.
Kvaliteten på medieomtalen tallfestes på en skala fra 0-100 og brytes ned på tematikk og historikk.
Vi har også metoder for å vise medieomtale brutt ned på dekning, toppkilder og geografisk spredning.
Ved å kombinere din innsikt med vår, kan vi oppdage sammenhenger og nye muligheter. Utvid markedsanalysen med egne data, og forstå markedsposisjonen din enda bedre.
Ved å se omsetning, trafikk, produktlanseringer o.l. i sammenheng med markedsanalysen, kan vi peke ut sammenhenger som ikke før var synlig.
Få dypere innsikt og ny forståelse av din egen markedsposisjon, samt hva du kan gjøre for å påvirke den. Vi har verktøyet – og metoden.
Se og dokumenter effekten av din markedsinnsats mer detaljert, når vi kobler sammen vår innsikt med dine resultater.
Vil du forstå din markedsposisjon og -muligheter bedre? Last ned brosjyren og få mer informasjon om våre markedsanalyser her, eller kontakt oss.
Vil du vite mer om våre markedsanalyser og pris? Ta kontakt for en hyggelig og uforpliktende prat.
Med registreringen godtar du å motta digitale godbiter i form av nyhetsbrev og invitasjoner i innboksen din fra Infomedia AS. Vi tar godt vare på dine personlige opplysninger. Du kan lese mer i vår personvernpolicy.