fbpx

Publikasjoner

Få faglig påfyll og inspirasjon til arbeidet ditt med kommunikasjon, sosiale medier og mediedata med våre publikasjoner.

Fra medieomtale til markedsinnsikt

Når strategiske beslutninger skal tas er det viktig basere dem på innsikt og kunnskap. Med medieanalyse kan bedrifter og organisasjoner få verdifull innsikt om virksomheten og markedet, og oppnå bedre resultater.

Last ned vår e-bok og lær hvordan mediedata kan styrke kommunikasjonen, skape konkurransefortrinn, minimere risiko og mye mer.

Sitatlisten 2024

Infomedias Sitatlisten 2024 kartlegger de 400 mest siterte personene i norske medier og gir et unikt innsyn i det medielandskapet og dets opinionsdannere.

Medieovervåkning
- veien til innsikt

Bedrifter og organisasjoner møter stadig nye utfordringer i arbeidet med å redusere risiko og beskytte omdømmet. Derfor velger mange å overvåke virksomheten og omverdenen gjennom media.

Last ned e-boken vår og lær hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.

Slik lager du en sosiale medier-strategi

Sosiale medier er en effektiv måte å nå målgruppen på – enten det er for å styrke merkevaren, forbedre kundeservice eller øke salget. For å sikre best mulig effekt av arbeidet, bør du ha en strategi før du går i gang.

Last ned vår guide med 7 trinn til en strategi som skaper suksess på sosiale medier.

guide

Social listening

Samtalene i sosiale medier er fulle av verdi – hvis man klarer å sile ut det irrelevante. Har du den kunnskapen kan du oppdage nye trender, øke kjennskapen til merkevaren, optimalisere produkter og tjenester, og mye mer.

Last ned vår guide om social listening og lær hvordan du får mest mulig verdi ut av arbeidet ditt med sosiale medier.

guide

Employee advocacy

Når kollegene deler innhold om arbeidsplassen i sosiale medier, blir både rekkevidden og engasjementet større enn når samme eller lignende innhold deles av virksomhetens profil.

Last ned vår guide og lær hvordan du oppnår suksess med employee advocacy.

E-PAPER

5 tips til best mulig medieovervåkning

God medieovervåkning kan gi innsikt i effekten av PR- og kommunikasjonsavdelingens innsats, det kan tipse salgsavdelingen om nye forretningsmuligheter, eller det kan gi markedsføring en nødvendig innsikt i bransjen og konkurrentene.

Vi gir deg 5 tips til hvordan du får best mulig medieovervåkning.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Få faglig påfyll og inspirasjon med spennende webinarer, guider, bloggartikler og scaser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.

Se også

events.png

Webinarer

Delta på webinarene våre og få tips og råd til din kommunikasjon og markedsføring.
blog.png

Følg med på bloggen

Følg ekspertene våre på bloggen og få innsikt i de nyeste strømningene.

LAST NED E-BOKEN

Fra medieomtale
til markedsinnsikt

LAST NED ANALYSE

Infomedias sitatliste 2024

LAST NED E-BOK

Medieovervåkning
- veien til innsikt

Last ned guide til en god sosiale medier-strategi

Last ned vår guide
om social listening

Last ned vår guide om employee advocacy

5 tips til best mulig medieovervåkning

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Med registreringen godtar du å motta digitale godbiter i form av nyhetsbrev og invitasjoner i innboksen din fra Infomedia AS. Vi tar godt vare på dine personlige opplysninger. Du kan lese mer i vår personvernpolicy.