Slik lager du en sosiale medier-strategi
Sosiale medier er en effektiv måte å nå målgruppen på – enten det er for å styrke merkevaren, forbedre kundeservice eller øke salget. For å sikre best mulig effekt av arbeidet, bør du ha en strategi før du går i gang.
Last ned vår guide med 7 trinn til en strategi som skaper suksess på sosiale medier.
guide
Social listening
Samtalene i sosiale medier er fulle av verdi – hvis man klarer å sile ut det irrelevante. Har du den kunnskapen kan du oppdage nye trender, øke kjennskapen til merkevaren, optimalisere produkter og tjenester, og mye mer.
Last ned vår guide om social listening og lær hvordan du får mest mulig verdi ut av arbeidet ditt med sosiale medier.
guide
Employee advocacy
Når kollegene deler innhold om arbeidsplassen i sosiale medier, blir både rekkevidden og engasjementet større enn når samme eller lignende innhold deles av virksomhetens profil.
Last ned vår guide og lær hvordan du oppnår suksess med employee advocacy.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Få faglig påfyll og inspirasjon med spennende webinarer, guider, bloggartikler og scaser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.
E-PAPER
5 tips til best mulig medieovervåkning
God medieovervåkning kan gi innsikt i effekten av PR- og kommunikasjonsavdelingens innsats, det kan tipse salgsavdelingen om nye forretningsmuligheter, eller det kan gi markedsføring en nødvendig innsikt i bransjen og konkurrentene.
Vi gir deg 5 tips til hvordan du får best mulig medieovervåkning.
FORSKNINGSPROSJEKT
Prevention Through Awareness
En komparativ studie som avdekker hvordan temaene vold i hjemmet og kjønnsbasert vold dekkes i norske og bulgarske medier.
Se også
Webinarer
Følg med på bloggen
Følg ekspertene våre på bloggen og få innsikt i de nyeste strømningene.