Medieovervåkning, analyse og rapportering i én digital plattform.
Analyser og innsikt knyttet til deres omtaler og omdømme.
Eksperter som optimaliserer kommunikasjonen deres.
Teknologier for håndtering av sosiale- og digitale kanaler.
ROLLE
Løsninger for ulike fagfelt
BRANSJE
Løsninger på ulike bransjeutfordringer
VIRKSOMHET
Løsninger for både små og store behov
I dette blogginnlegget gir vi deg våre fem beste tips til hvordan du kan velge KPI-er som best gjenspeiler innsatsen, strategien og resultatene i sosiale medier.
Du trenger ikke jobbe i IKEA, Lego eller Telenor for å få utbytte av medieovervåkning.
Er du på utkikk etter måter å styrke virksomhetens kommunikasjon, markedsposisjon og til med forretningsresultater på? Da kan medieanalyse være nøkkelen din.
Følg bloggen vår, der ekspertene våre deler den nyeste kunnskapen. Du kan også melde deg på nyhetsbrevet vårt og få all vår inspirasjon direkte i innboksen din.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Last ned våre rapporter og whitepapers.
Få tips og råd på webinarene våre.
Oppdag hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Få faglig påfyll og inspirasjon til arbeidet ditt med kommunikasjon, sosiale medier og mediedata med våre publikasjoner.
Når strategiske beslutninger skal tas er det viktig basere dem på innsikt og kunnskap. Med medieanalyse kan bedrifter og organisasjoner få verdifull innsikt om virksomheten og markedet, og oppnå bedre resultater.
Last ned vår e-bok og lær hvordan mediedata kan styrke kommunikasjonen, skape konkurransefortrinn, minimere risiko og mye mer.
Bedrifter og organisasjoner møter stadig nye utfordringer i arbeidet med å redusere risiko og beskytte omdømmet. Derfor velger mange å overvåke virksomheten og omverdenen gjennom media.
Last ned e-boken vår og lær hvordan medieovervåkning og innsikt fra mediedata skaper verdi for hele virksomheten.
Sosiale medier er en effektiv måte å nå målgruppen på – enten det er for å styrke merkevaren, forbedre kundeservice eller øke salget. For å sikre best mulig effekt av arbeidet, bør du ha en strategi før du går i gang.
Last ned vår guide med 7 trinn til en strategi som skaper suksess på sosiale medier.
Samtalene i sosiale medier er fulle av verdi – hvis man klarer å sile ut det irrelevante. Har du den kunnskapen kan du oppdage nye trender, øke kjennskapen til merkevaren, optimalisere produkter og tjenester, og mye mer.
Last ned vår guide om social listening og lær hvordan du får mest mulig verdi ut av arbeidet ditt med sosiale medier.
Når kollegene deler innhold om arbeidsplassen i sosiale medier, blir både rekkevidden og engasjementet større enn når samme eller lignende innhold deles av virksomhetens profil.
Last ned vår guide og lær hvordan du oppnår suksess med employee advocacy.
God medieovervåkning kan gi innsikt i effekten av PR- og kommunikasjonsavdelingens innsats, det kan tipse salgsavdelingen om nye forretningsmuligheter, eller det kan gi markedsføring en nødvendig innsikt i bransjen og konkurrentene.
Vi gir deg 5 tips til hvordan du får best mulig medieovervåkning.
Få faglig påfyll og inspirasjon med spennende webinarer, guider, bloggartikler og scaser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.
Følg ekspertene våre på bloggen og få innsikt i de nyeste strømningene.
Med registreringen godtar du å motta digitale godbiter i form av nyhetsbrev og invitasjoner i innboksen din fra Infomedia AS. Vi tar godt vare på dine personlige opplysninger. Du kan lese mer i vår personvernpolicy.