CASE

Madklubben

BRANSJE

Serveringsbransjen

LOKASJON

Danmark

38 restauranter | 285 ansatte

Infomedia skaper oversikt over Madklubbens medieomtaler

Om Madklubben

Madklubben gjør den gode matopplevelsen tilgjengelig for flere

Madklubben åpnet sin første restaurant i 2007 med en målsetning om å gjøre den gode restaurantopplevelsen tilgjengelig for flere. Madklubbens konsepter er basert på å servere fantastisk mat, til en god pris og i fine omgivelser.

Siden åpningen av den første restauranten i 2007 har Madklubben åpnet 37 restauranter fordelt på flere merkevarer, inkludert Hanzo, Frankies, et konditori og en cateringvirksomhet. Populariteten øker og i dag har de mer enn 1 200 000 besøkende.

Etter hvert som Madklubben vokser, har de et økende behov for å jobbe med PR, kommunikasjon og markedsføring på nye og mer datadrevne måter.

Madklubbbens utfordringer

Madklubben vokser seg større år for år, og opplever et økende behov for oversikt over PR og mediedekningen sin.

Oversikt over medieomtaler

I takt med at Madklubben vokser, øker også mengden medieomtaler. Den daglig tilsendte oversikten over alle medieomtalene på tvers av merkevarene deres, er derfor helt nødvendig. I tillegg kommer data fra medieovervåkning slik at effekten av PR-aktiviteter kan måles og dokumenteres.

Innsikt i merkevareopplevelsen

Madklubbens DNA handler om å skape matopplevelser som er gode og hvor alle kan delta. Det krever at man vet hva folk både vil spise og oppleve når de besøker restaurantene. Derfor er det alfa og omega for Madklubben å følge med på hva som blir sagt og skrevet om dem på tvers av medier.

Medieovervåkning

Medieovervågning gir oversikt og innsikt for Madklubben

Infomedias medieovervåkning gir Madklubben et klart overblikk over alle medieomtalene deres og bedrer muligheter til å måle effekten av PR-aktivitetene.

Opnådde resultater

Infomedias medieovervåkningsløsning hjelper Madklubben med å holde seg oppdatert på medieomtalene på tvers av flere merkevarer, og dokumenterer hvordan de presterer.

Medie- og merkevareovervåkning gir bedre oversikt og reduserer risiko

Madklubben mottar Infomedias daglige e-post med alle merkevareomtaler. Slik holder de den helt nødvendige oversikten, hver dag. Med det kan de reagere raskere på for eksempel negative omtaler og slik redusere forretningsrisikoen.

Mediedata bidrar med innsikt i Madklubbens kommunikasjon

Infomedias medieovervåkning gir Madklubben en dypere innsikt i hvordan de omtales og hvem som omtaler dem, i ulike medietyper. Dette datagrunnlaget bruker de til å måle og optimalisere PR-strategien og budskap ut i markedet.

Innsikt fra medieovervåkning forbedrer kampanjebudskapene

Madklubben bruker innsikten fra Infomedias medieovervåkning til å evaluere kampanjene sine. Det gjør det mulig å optimalisere fremtidige kampanjer slik at de slår enda bedre gjennom blant alle målgruppene.

Vil du høre mer om mulighetene dine med Infomedia?

Les mer om våre tjenester

Mennesker, omfattende data og avansert teknologi er ingrediensene i Infomedias løsninger. Vi tilbyr alt du trenger for å navigere trygt i et komplekst medielandskap. Lokalt, regionalt og globalt.

Kontakt oss

Kontakt oss og hør mer om hvordan vår medieovervåkning, medieanalyse og våre andre digitale verktøy kan styrke din virksomhet eller organisasjon.