Medieovervåkning, analyse og rapportering i én digital plattform.
Analyser og innsikt knyttet til deres omtaler og omdømme.
Eksperter som optimaliserer kommunikasjonen deres.
Teknologier for håndtering av sosiale- og digitale kanaler.
Utforsk medieomtale med våre omfattende mediearkiver.
Våre eksperter deler den nyeste kunnskapen.
Slik skaper vi suksess for våre kunder.
Få tips og råd på webinarene våre.
God medieovervåkning kan gi innsikt i effekten av PR- og kommunikasjonsavdelingens innsats, det kan tipse salgsavdelingen om nye forretningsmuligheter, og det kan gi markedsavdelingen viktig innsikt i bransjen og konkurrentene.
Vi gir deg 5 tips til hvordan du får best mulig medieovervåkning.
Medieovervåkning er et viktig redskap for virksomheters PR- og kommunikasjonsavdeling.
Disiplinen brukes til å observere og undersøke medieomtaler for å kunne håndtere krisesaker, oppdage bransjenyheter, orientere seg om konkurrenter og ikke minst til å optimalisere egen kommunikasjon.
Det er dessuten et nyttig verktøy for å holde ledelse og styret orientert om viktige emner, for å minimere virksomhetens risiko, beskytte og styrke omdømmet, og identifisere nye forretningsmuligheter for å skape vekst.
Medieovervåkning skal ikke være støy i innboksen din. Det
bør tvert imot være den første mailen du åpner om morgenen.
God medieovervåkning kan nemlig gi innblikk i effekten av PR- og kommunikasjonsavdelingens innsatser, den kan tipse
salgsavdelingen om nye forretningsmuligheter, eller den kan gi marketing et nødvendig innblikk i bransjen og konkurrentene.
I dette e-paper gir vi deg 5 tips til hvordan du får best mulig medieovervåkning.
Meld deg på vårt nyhetsbrev og bli automatisk oppdatert når vi har nye pblikasjoner, caser og blogginnlegg.