overvåkning av sosiale medier
De snakker om merkenavnet ditt, produktene dine og konkurrentene dine – lytter du? Bruk social listening til å overvåke omtalen av virksomheten din, merkenavnet ditt og produktene dine. Eller bruk social listening til å oppdage trender, samt indentifisere relevante influencere.

Translation Translation 100% 11 Overvåk omtalen i sosiale medier Screen reader support enabled. Overvåk omtalen i sosiale medier
Lytt til hva kunder, konkurrenter og andre sier om merkenavnet ditt, bransjen eller produkter, slik at du enkelt og raskt kan reagere med relevante svar.
Sett fokus på kommunikasjonen med nyttige innsikter
Med overvåkning av sosiale medier kan du få innsikt i hva kunder og potensielle kunder virkelig mener om dere. Dette bidrar til å skjerpe fokuset på kommunikasjonen din – som når ut til målgruppen med et treffende budskap.

Mål ROI av kampanjene dine i sosiale medier
Effekten av kampanjer måles ofte først når kampanjen er avsluttet og pengene brukt. Med social listening, kan du måle effekten løpende og optimalisere kommunikasjonen i sosiale medier etter behov. Dermed sparer du både tid og penger.
Sammenlign data
Med våre verktøy for overvåkning av sosiale medier, kan du sammenligne data fra kundeservice eller salg med data og innsikt du samler inn i sosiale medier. Dette gir deg et helhetlig bilde av den direkte effekten av kampanjen.

Benchmark mot konkurrentene dine
Engasjement er et viktig parameter for de fleste sosiale medie-strategier. Med våre social listening-verktøy kan du sammeligne aktiviteten din med dine konkurrenters.
Mål Share of Voice
Med Share of Voice får du et bilde av hvem som styrer samtalen i sosiale medier og i aktuelle debatter. Du får et overblikk på hvem som tar størst plass i aktuelle saker, hvem som får mest engasjement i bransjen din, og hvilke potensielle influencere som snakker om dere.

Skreddersydd oppsett
Våre eksperter gjør dine behov til relevante søk i våre social listening-verktøy. Disse kan anvendes både av ledelsen, som trenger et overordnet bilde, og av ansvarlige for sosiale medier, som trenger å dykke dypere i dataene.

Oppsett og opplæring
Det er viktig for oss at du får så mye som mulig ut av verktøyet for overvåkning av sosiale medier. Vi lager derfor et opplæringsprogram som passer din organisasjon. Dere får opplæring i social listening, og hvordan det brukes på tvers av organisasjonen.

Løpende rådgivning
Du har løpende kontakt med våre social media- og social listening-eksperter, som gir deg råd om nye muligheter, og tips om hvordan du kan oppnå bedre resultater ved å overvåke sosiale medier.