skip to Main Content

Oppnå resultater i sosiale medier med riktig strategi

Fra data til innsikt og rådgivning – vi hjelper deg med å treffe de riktige beslutningene og handle strategisk, basert på data og innsikt i sosiale medier fremfor magefølelse.

Fra data til innsikt

Våre analyser av sosiale medier gir deg innsikt i hvordan det blir snakket om virksomheten din eller merkenavnet ditt.

Dokumenter ROI

Vi hjelper deg å evaluere og dokumentere effekten av din egen innsats, samt aktiviteten blant kunder og andre interessenter. Dette gir et solid grunnlag til å utarbeide, målrette eller optimalisere kommunikasjonen din på tvers av plattformene dine i sosiale medier.

Få blant annet kunnskap om hvordan:

  • Kundene dine og interessenter snakker om virksomheten din eller merkenavnet ditt.
  • Du kan måle effekten av din egen innsats, samt kundene dine og aktivitet på tvers av sosiale medier.
  • Merkenavnet eller virksomheten presterer sammenlignet med konkurrenter og en spesifikk bransje eller et eget fagområde.

Utnytt synergieffekter på tvers av medier

Med utgangspunkt i data fra sosiale medier og innsikt i redaksjonell omtale, hjelper vi deg med å få mer ut av aktiviteten din i sosiale medier gjennom innsikt i hvordan nyheter og innhold blir delt på tvers av mediekanaler – og hvilke synergieffekter som finnes i dette.

Vi hjelper deg blant annet med å:

  • Kartlegge saker og tema på tvers av sosiale og redaksjonelle medier.
  • Analysere hvordan nyheter og innhold blir delt.
  • Identifisere de viktigste influencerne på tvers av medier.

Fra innsikt til datadrevet rådgivning

Med utgangspunkt i dine behov skreddersyr vi workshops som vil gjøre deg utstyrt til å jobbe strategisk med sosiale medier på tvers av organisasjonen.

Blant annet tilbyr vi rådgivning om hvordan du kan:

  • Sette opp forretningsmessige målsetninger for sosiale medier.
  • Utvikle innhold basert på data i sosiale medier og innsikt i dine kunders atferd i sosiale medier.
  • Bygge en sterkere relasjon til kundene dine i sosiale medier.
  • Lytte til dine kunders behov ved å overvåke sosiale medier.
Back To Top